Pada 23 Julai 2012 bersamaan hari Isnin, Encik Mohd Ali Bin Kasmun selaku Guru Penolong Kanan Tadbir dan Kurikulum telah sudi menyampaikan hadiah kepada para pemenang Lawatan Sambil Belajar ke Kumpulan Media Karangkraf dan Tokoh NILAM SK Bangsar. Pusat Sumber Sekolah telah mengadakan lawatan sambil belajar ke Kumpulan Media Karangkraf Shah Alam pada 28 Jun 2012. Seramai 40 orang murid yang terdiri daripada tahun 5 dan 6 serta 4 orang guru pengiring. Antara aktiviti yang diadakan ialah menjawab soalan kuiz , laporan lawatan tokoh kewartawanan kategori lelaki dan perempuan.
Cik Norhazalina memberi maklumat aktiviti Pusat Sumber
Kumpulan 2- Tempat pertama kuiz
Kumpulan 1 - Tempat kedua kuiz
Tokoh Kewartawanan Bintang Kecil Kategori Lelaki - Muhd Alif Bt Izzuddin - 5 Dinamik
Tokoh Kewartawanan Bintang Kecil Kategori Perempuan - Nur Suhana Bt Mohsin - 6 Fokus
Pemenang penulis laporan lawatan - Haidayah Izzati Bt Mohd Hamdi - 6 Dinamik
Tokoh NILAM SK Bangsar - Adik Aribah Binti Iskandar - 5 Dinamik
Adik Aribah telah terpilih saringan Tokoh NILAM Peringkat Negeri yang telah diadakan di BTPN Kuala Lumpur pada 16 Julai 2012.
Nama pemenang lawatan :
Tempat pertama kuiz
KUMPULAN 2 – CIKGU ZULKIFLI BIN SAAD
1.NUR SUHANA
BT MOHSIN 6 FOKUS
2.INTAN
NURFATEHAH BT MOHD JAMAL 6
INISIATIF
3.NUR YASMIN
BT MOHD SHAUGI 6
DINAMIK
4.NUR SYAMIMI
AFIQAH BT ISMADI 6 DINAMIK
5.AIMAN
BALQIS BT MD ZAIN 6 INISIATIF
6.HAZIM
HUSAINI B. MAZLAN 6 INISIATIF
7.MUHAMMAD
AZRIE HANAFIE B. RUSLI 6
INISIATIF
8.MUHAMMAD
ALIF IKMAL BIN KAMALLUDIN 6
INISIATIF
9.ASNIATI BT
USMAN 6 KREATIF
10.RUSYIDA
ADILAH BT RAHSID 6 DINAMIK
Tempat kedua Kuiz
1.NURUL AINA
BT ZULHAZMI 6 DINAMIK
2.NUR
SHAMMEERA BT MOHD SHAMSUL 6
OPTIMAL
3.MUHAMMAD
DANIAL ISKANDAR B ZOLKAPLE 6
INISIATIF
4.NUR IZATUN
KHATIJAH BT MOHD ASRI 6
INISIATIF
5.SITI
AIDAAFINA BT MOHD FADZIL- 6 INISIATIF
6.WAN NUR
IWANI NADHIRAH BT WAN ZULKIFLI 6
EFEKTIF
7.ABDUL RAZAK
BIN ABDUL RAZAK 6 INISIATIF
8.INTAN
NURFAATIHAH BT RAMLI 6 EFEKTIF
9.HIDAYAH
IZZATI BT MOHD HAMDI 6 DINAMIK
10. NUR
AZLIAH BT DAHLAN 6 INISIATIF
No comments:
Post a Comment