2 JULAI 2012 - ISNIN
DEWAN BESTARI SK BANGSAR
7.40 PAGI
DEWAN BESTARI SK BANGSAR
7.40 PAGI
Alhamdulillah Majlis Pelancaran Bulan Membaca Sesi Pagi selamat dilancarkan oleh Pn Nor Shafina Bt Yasak Guru Penolong Kanan Hal Ehwal Murid. Pihak PSS mengucapkan terima kasih buat guru-guru yang memberi kerjasama dan komitmen untuk menjayakan program ini. Moga Bulan Membaca yang dirancang memberi impak yang baik untuk anak-anak didik SK Bangsar.
Backdrop
Cik Norhazalina Binti Hashim - Selaku GPM menyampaikan taklimat ringkas perjalanan Bulan Membaca
Pn Nor Shafina Yasak GPK Hal Ehwal Murid merasmikan Bulan Membaca peringkat sekolah.
ala-ala James Bond
Gimik
Tanda tangan perasmian Bulan Membaca
Penyampaian hadiah - Pengawas Pusat Sumber SK Bangsar Cemerlang
Pengunjung bertuah PSS kategori guru - Pn Surin
Penyampaian hadiah pembeli buku NILAM dan kad PSS
Hadiah
Cenderahati daripada PSS buat GPK HEM yang sudi merasmikan Bulan Membaca 2012
Murid membaca buku di dewan bestari
10 minit bersama buku
Murid-murid prasekolah juga membaca "10 minit bersama buku"
Nyanyian lagu " Membaca Gaya Wawasan"
Atur cara sila rujuk :
http://pusatsumberskbangsar.blogspot.com/2012/06/aturcara-majlis-pelancaran-bulan.html
PENGUNJUNG PSS KATEGORI GURU BULAN MEI - PAGI
http://pusatsumberskbangsar.blogspot.com/2012/06/aturcara-majlis-pelancaran-bulan.html
PENGUNJUNG PSS KATEGORI GURU BULAN MEI - PAGI
1.PN SURIN
2.PN NUROL HAYA
PENGUNJUNG PSS KATEGORI GURU BULAN JUN - PAGI
1.MOHD ZULKARNAIN
PENGUNJUNG PSS KATEGORI GURU BULAN MEI
- PETANG
1.PN NORELIANI
PENGUNJUNG PSS KATEGORI GURU BULAN JUN - PETANG
1.PN NORAIN
PEMBELI BUKU NILAM BERTUAH
BULAN MEI
1.MUHAMMAD RAMDAN BIN RIDZUAN – 4 PROGRESIF
2.MOHD AZIM BIN JANTAN – 4 OPTIMAL
PEMBELI BUKU NILAM BERTUAH
JUN
1.NURSYAFIRA SYAHIRA BT AB HALIM – 4 EFEKTIF
2.MUHAMAD YUSUF BIN AZMI – 6 DINAMIK
PEMBELI KAD PSS BERTUAH
MEI
1.NOR SYAIRAH BT MOHD YUSSOF 5 INOVATIF
2.ADAM RAZIN BIN AWIRA – 6 EFEKTIF
PEMBELI KAD PSS BERTUAH
JUN
1.NOR ALIAH BT RAZALI - 4 OPTIMAL
2.NIK MAZNI IRYANI BT NIK MANSOR – 5 DINAMIK
No comments:
Post a Comment